Aghr, mä huomasin, että kaikki mun otsikot on ihan jotain ihme hommeleita AINA! *angst*

No mutta joo, oon ollu tänään aika angstisella päällä. Koulussa en ollu. En lintsannu, äiti on niin rento ja anto jäädä kotiin kun vähän valitin vatsakipua.. Ja se oli oikeeti kipee. Haha, ei tarvinnu tehä ruotsin koetta 8D

Stn, huomenna on matikan koe.. Josta tulee nelonen, oon ihan varma.. On ollu aikamoisen angtiviikko, joka päivä kaikki on menny ihan päin jotain, mikään ei oo naurattanu jnejne. Jooh, maanantaina synttärit, wuhuu.

Ainut asia, mikä on saanut mut nauramaan tänään, on loukkaava late ( http://www.servut.us/ZuiGe/Misc./insulter/ ). Kannattaa käydä, jos haluaa mollata jotain. Ja jos tekee mieli angtaa. Ite vähän mollasin tuolla Zac Efronia, lissujen rumaa päiväunta, joka kuhertelee tälläkin hetkelle jossain puskassa Vanessa Hunessin kanssa. \o/ molemmat luulee olevansa jotain erikosita kun näyttelee jossain stn Hig School Muicalissa. Ihan perseestä koko elokuva. Hyvä että siitä ei tuu lisää osia, en kestäis sitä ihqutusta (eli siis "d44, Zac Efron on niin kuuma" tai "kävin kattoo uusimman hsm elokuvissa, oli kyllä ihan d44") Voi lol, ei vois vähempää kiinnosta..

Hahaha, mulla menee hyvin, oli pökrätä tänään hesen lattialle. Käytiin äitin kanssa hakee ruokaa, ja yhtäkkiä silmissä sumenee. Sentään oli penkki lähellä... Voi että, siellä oli ihan helvetin kuuma, tuli varmaan jo kohtaus.. No whatever, elossa ollaan, eikä tarvinnu sairaalaan mennä 8D

Voi kun tuli taas mahtava kirjotus.. Ketään tuskin kiinnostaa.. No mun huomiseen :] Sillon muuten tulee bileraportti synttäreitä (nyt jokainen on tietenkin asenteella "\o/ toi pitää jotkut syndebileet, tosi lapsellista" mut hei, ei oo :D Sinne katos tulee vaan mun kolme parasta kaveria, ja ihan sairaan HuBaa :D) ~ Berstig

PS. Huomasin just, että tää on jo kolmas kirjotut. Wow, oon jaksanu kirjottaa tänne päivittäyn, \o/

Dääm, huomenna on matikan koe...